S line pilates

BIČIULIŲ PROGRAMA!

Photography © Merrithew Corporation

Photography © Merrithew Corporation

Kas tai? Pradėję lankyti užsiėmimus dviese, po 2 mėn. gausite po 2 treniruotes dovanų, atėjus tryse, po 2 mėn. gausite dovanų po 3 treniruotes, ir t.t. Kuo daugiau bičiulių pradėsite lankyti pilates užsiėmimus drauge, tuo daugiau treniruočių gausite dovanų po dviejų kartu išlankytų mėn. (2 mėn. turi būti išlankyti be pertraukų, išimtis – tik ligos atvejis!) Naudokitės puikiu pasiūlymu!

LAUKIAME JŪSŲ PILATES UŽSIĖMIMUOSE!

Photography © Merrithew Corporation

Photography © Merrithew Corporation

Kūno, minčių ir sielos darna – tai ilgo ir laimingo gyvenimo kelio pradžia! S line pilates treniruotės – tai vienas žingsnelis tos darnos link. Žingsniuokime drauge su intelektualia mankšta ir gerinkime savo gyvenimo kokybę!

S line pilates studijoje dirbama pagal STOTT PILATES metodologiją, kuri išsivystė iš originaliojo Dž.H.Pilateso sukurto metodo daugiau kaip prieš dvidešimt metų. Kartu dirbant su kineziterapijos, sporto medicinos bei fitneso specialistais, STOTT PILATES mokykla šį metodą parėmė moderniais mokslo apie pratimus ir judėjimą principais bei itin daug dėmesio paskyrė stuburo reabilitacijai. STOTT PILATES metodologijos pratimai vienodai tinkami tiek moterims, tiek vyrams vystyti optimalią kūno jėgą, lankstumą, didinti ištvermę, gerinti laikyseną ir svarbiausia sportuoti saugiai, bereikalingai neapkraunant sąnarių.

5 BAZINIAI PRINCIPAI, KURIUOS SVARBU IŠLAIKYTI KIEKVIENO PRATIMO METU:

1. Kvėpavimas;

2. Dubens padėtys;

3. Šonkaulių padėtis;

4. Menčių judesiai ir stabilizavimas;

5. Galvos ir kaklo padėtis.

Pilates metodas leis kiekvienam atrasti savąjį tikslą ir pasiekti laukiamus rezultatus: vieniems tai gali būti tiesiog kūno stiprinimas, kitiems – laikysenos gerinimas ar atsipalaidavimas nuo darbų, rutinos, streso mažinimas, atletams – galimybė išvengti traumų, traumuotiems ar kitų specifinių poreikių turintiems asmenims – galimybė reabilituotis, ar tiesiog atgauti formas po ilgų, sočių atostogų. Visais šiais atvejais (ir dar daugiau) pilates visame pasaulyje yra pripažintas vienu iš pažangiausių, kiekvienam tinkančių metodų, sujungiančių kūno ir proto dimensijas į vieną visumą. S line pilates Jums padės sveikai ir saugiai stiprinti raumenis, pagerins kraujo apytaką, ir pratimo metu pajungs darbui tinkamus raumenis tinkamu metu!

Mūsų studijoje treniruotės vyksta ne tik ant kilimėlių, naudojant smulkųjį inventorių: įvairaus dydžio ir svorio kamuolius, volus, gumas, arkas, žiedus, pan., bet ir pasitelkiant specializuotus, būtent šiam metodui sukurtus treniruoklius – Reformerius. Šie treniruokliai ypač mėgiami sporto entuziastų dėl galimybės puikiai ištreniruoti, sustiprinti kūną, akivaizdžiai padailinti linijas, formuojant ilgus raumenis, o ne juos pumpuojant. Taigi reikia pabrėžti, kad S line pilates užsiėmimų derinimas, lankant ir treniruotes ant kilimėlių, ir su Reformer treniruokliais, garantuoja Jums puikius rezultatus!

Taigi nesvarbu, su kokiu tikslu ir kokių paskatų vedini pradėjote lankyti pilates užsiėmimus, S line pilates Jums padės ne tik sustiprinti kūną (iš vidaus į išorę, pirmiausiai pajungiant giliuosius raumenų sluoksnius ir palaipsniui pereinant prie išorinių), bet taip pat jaustis energingiau, žvaliau, judėti lengviau ir laisviau bei pakelti sau nuotaiką!